Khamis, 5 April 2012

Gosip Ally Iskandar Merisik Gadis Dari Terengganu.


farahleeterengganu2 Gosip Ally Iskandar Merisik Gadis Dari Terengganu.Setelah memutuskan pertunangan dengan Aishah, Kini ada gosip mengatakan yang Ally Iskandar telah menemui penggantinya iaitu seorang gadis comel yang berasal dari kuala terengganu, Alahai terengganu kito pula ya. Gadis yang dikatakan tersebut pernah melanjutkan pelajaran di korea, bukan calang-calang gadis kampung uols. Pengajian di korea itu kami tidak pasti sudah tamat atau masih belajar disana.
Semasa majlis pertunangan tersebut, Ally dilihat memakai baju Melayu warna putih purple cream dan ramai yang beranggapan gadis tersebut adalah Farah Lee yang pernah bergambar bersama Ally iskandar sebelum ini. selaia itu kami juga memaparkan gambar yang Ally memakai baju Melayu warna putih purple cream bersama lantai yang seakan sama dengan majlis merisik tersebut.
allyterangganu1 Gosip Ally Iskandar Merisik Gadis Dari Terengganu.farahleeterengganu1a Gosip Ally Iskandar Merisik Gadis Dari Terengganu.Tapi semua ni belum dapat dipastikan lagi sebab kena tunggu tuan punya badan buat pengakuan rasmi sebab mereka lagi tahu kan. Apapun kalau mereka berdua betul-betul sudah merancang membina rumahtangga eloklah tu, Ally pun dah makin ke senja tu. icon wink Gosip Ally Iskandar Merisik Gadis Dari Terengganu.
Tahniah buat mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan