Khamis, 5 April 2012

DA'BOMB!! ARTIS KOREA TERCANTIK 2012!!


DA'BOMB!! ARTIS KOREA TERCANTIK 2012!!


Di bawah ini senarai 5 orang artis Korea tercantik dan menyerlah dalam tahun 2012...


1. Kim Hye Su


Walaupun usia Kim Hye Su tidak lagi muda, artis korea kelahiran 5 September 1970 ini masih tersenarai dalam artis terseksi di Korea. Artis yang lahir di Busan ini masih aktif di pentas hiburan Korea. Selain menjadi model dan pelakon, Kim Hye Su juga dikenal sebagai pengacara.

2. Shi-Hyang
Artis Korea shi hyang 5 Artis Korea Tercantik Tahun 2012
Shi-Hyang dikenali sebagai model seksi Korea. Sering saja wajah cantik dan tubuh indahnya itu menghiasi halaman majalah di negaranya dengan pose-pose yang mengancam. Selain dikenali sebagai model, Shi-Hyang juga mengacarakan beberapa rancangan reality show di TV Korea.

3. Han Chae Young
Artis Korea han chae young 5 Artis Korea Tercantik Tahun 2012
Han Chae Young, merupakan salah seorang artis Korea yang terkenal ketika ini. Dia masih menuntut dalam jurusan seni di Universiti Dongguk. Penampilannya di siri TV ‘Delightful Girl’, telah mendapat kritikan hangat dari penonton.

4. Han Ga In

Artis Korea Han Ga In 5 Artis Korea Tercantik Tahun 2012
Han Ga In adalah seorang model dan artis Korea Selatan. Lahir pada 2 Februari 1982 dan nama sebenarnya adalah Kim Hyon Joo. Dia berhenti dari siri TV di ‘Sunshine Hunting’ dan membintangi ‘Super Rookie’ dengan pelakon Eric Mun.

5. Song Hye Kyo

Artis Korea song hye kyo 5 Artis Korea Tercantik Tahun 2012
Wajah cantik artis korea Song Hye Kyo tentu tidak asing lagi bagi peminat berita hiburan artis Asia. Wajah cantiknya memang terserlah melalui beberapa siri TV dan filem yang dilakonkan artis yang baru saja putus cinta dengan aktor Hyun Bin ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan