Rabu, 4 April 2012

Pengajaran kepada Orang yang Gemar Melanggan Pelacur/Mengamalkan Seks Bebas



Menurut laporan Oriental Daily, seorang lelaki Hong Kong kecut perut apabila pelacur yang dilanggannya memberitahu bahawa dia adalah pembawa AIDS selepas mereka berdua melakukan hubungan seks.
 Ah Seng (bukan nama sebenar) yang kini masih trauma berkata: "Saya hanya akan mengetahui sama ada  dijangkiti AIDS atau tidak selepas tiga bulan. Walaupun saya mungkin bernasib baik, namun kejadian ini benar-benar menakutkan saya."
Ah Seng, seorang broker mendedahkan bahawa dia biasanya mendapatkan perkhidmatan seks setiap dua minggu sekali sejak 10 tahun yang lalu.

Minggu lalu, lelaki yang sudah berkahwin itu ke pusat pelacuran di Wan Chai untuk mendapatkan perkhidmatan seks.

"Seorang wanita berusia 20-an itu membuka pintu. Dia bertutur dalam loghat yang kedengaran seperti orang yang berasal dari kawasan desa."

"Dia memakai pakaian seperti pembantu rumah berwarna merah jambu. Dia seksi, cantik dan mempunyai bentuk badan yang mengiurkan," kata Ah Seng yang membayar HK$ 500 (RM197) kepada wanita itu.
Selepas melakukan ehem-ehem, wanita itu secara tiba-tiba ketawa dan memberitahu Ah Seng, "Kamu sudah terkena, saya ada AIDS."

Ah Seng yang terkejut dengan pengakuan pelacur itu cepat-cepat memakai seluar dan meninggalkan tempat itu.

"Dia kelihatan sangat tenang apabila memberitahu bahawa dia telah menebuk lubang pada kondom yang saya guna. Jantung saya macam nak berhenti berdegup apabila mendengar kata-katanya."

Rupa-rupanya, Ah Seng bukanlah mangsa yang pertama. Hal itu diketahuinya apabila menceritakan hal tersebut kepada rakan yang memperkenalkan pusat pelacuran itu.

"Rakan saya yang mengadakan hubungan seks dengan wanita itu beberapa hari lalu juga mengalami situasi yang sama," katanya.

Gadis itu gagal dikesan selepas kejadian itu. Ah Seng mengganggarkan lebih 100 orang telah mengadakan hubungan seks dengan gadis itu yang dipercayai berasal dari China. -DCM


P/s: Sila ambil pengajaran!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan