Sabtu, 7 April 2012

ROSAK DAH AKHLAK BUDAK NI!!!




Apa nak jadi dengan generasi zaman sekarang ni ye. Tak ke isu lain yang boleh diorang buat selian dari isu ni? Bila nak dekat Pilihan raya, main isu ramas tetek.

Tak tau la sama ada diorang ni dah gila nak cari publisiti atau betul - betul nak memperjuangkan rakyat. Tapi, takkan la DAPigs tak de isu lain???


Dulu, sebelum Pilihan Raya Umum 2008 diadakan, puak - puak DAPigs ni jugak la yang mainkan isu bogel untuk meraih publisiti.

Kalau ada yang terlupa, pada tahun 2005, DAPigs telah mensensasikan isu ketuk ketampi bogel sehingga Kerajaan telah meminta maaf kepada Kerajaan China sebab Teresa Kok cakap yang jadi mangsa adalah warga Cina. Sedangkan yang kena tu adalah wanita Melayu.




Kenapa DAPigs memainkan isu tersebut? Tak lain tak bukan untuk mewujudkan persepsi negatif terhadap Polis DiRaja Malaysia. 

Bila PRU ke-13 mula menjelma, sekali lagi isu seksis Polis terhadap wanita dimainkan semula. Pelakon utamanya tetap sama iaitu Terasa Cork.



Mungkin inilah diantara sebabnya kenapa Terasa Cork terpaksa memainkan isu ini sekali lagi biar pun ianya tidak membawa sebarang manfaat.




Bijak tak otak komunis ni. Dari dulu sampai sekarang, mereka tak pernah lepas untuk cari pasal dengan pasukan keselamatan. Bukannya diorang nak membantu pun sebenarnya!!! -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan