Sabtu, 7 April 2012

LELAKI PERKOSA ADIK IPAR SAAT SANG ISTERI MELAHIRKAN


LELAKI PERKOSA ADIK IPAR SAAT SANG ISTERI MELAHIRKAN | TRIBUNNEWS.COM, SINGAPURA - Seorang lelaki berusia 32 tahun dihukum lima tahun penjara, kerana memaksa adik iparnya yang masih berumur 12-tahun untuk melakukan hubungan seks.

Lelaki bejat itu melakukan perbuatan tercelanya, saat sang istri sedang terbaring di rumah sakit, setelah melahirkan anak kedua mereka. Demikian diwartakan Channel News Asia, Rabu (28/3/2012).
Lelaki ini menyetubuhi adik iparnya tanpa menggunakan kondom, sebanyak dua kali pada pertengahan 2011, di sebuah apartment di bahagian barat Singapura, tempat mereka tinggal.
Lelaki yang tidak disebutkan namanya ini, memaksa adik iparnya untuk menonton film biru bersama-sama, sebelum mengajaknya berhubungan intim.
Choo, jaksa penuntut umum menilai, perbuatan lelaki itu sangat menjijikkan. Hakim Distrik Chia Wee Kiat, menyatakan lelaki itu bersalah, dengan tuduhan melakukan hubungan seks kepada anak di bawah umur.
Lelaki tersebut juga pernah dipenjara tiga minggu, dan denda 9.000 dolar Singapura, kerana menyetubuhi gadis di bawah umur yang masih berusia 16 tahun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan