Sabtu, 7 April 2012

ARTIS PENGACARA IKUT JEJAK ANUWAR!!!




Makin hari, makin terserlah pulak persamaan diantara dunia artis dan dunia Politik sejak akhir - akhir ni. Persamaan yang paling ketara ialah dua - dua cari glamour.

Dan satu lagi, dua - dua pun hanya berlakon semata - mata. Bila balik ke dunia nyata, hakikatnya mereka tidak seindah dikhabar rupa.

Sebagai contoh, kisah pengacara yang dikatakan telah bertindak brutal memijak muka seorang wanita di pusat hiburan baru - baru ni.

Dalam laporan yang disiarkan, tak de pulak disebut siapa pengacara tu. Malah, tak de pulak diberi gambaran siapa dia sebenarnya.

Tapi, secara tiba - tiba, 'Out Of the Blue', ada pulak orang yang tampil menafikan bahawa dia tak terlibat dalam insiden baru - baru ni. Kan heran tu? 

Pada hal, tak de orang pun yang tuduh dia buat benda tu. Jadi, menda kejadah pulak yang dia tiba - tiba nak menafikannya?

Kes ni sama la dengan kes Si Ketua Penipu tu bila ada pihak mendedahkan video seks Pemimpin Kanan Parti Pakatan Pembangkang tak berapa lama dulu.

Laporan media hanya menyatakan yang ianya ada kaitan dengan 'Pemimpin Kanan Parti Pakatan Pembangkang' sahaja. Takde pun mana - mana media yang sebut siapa dia.

Tapi, secara tiba - tiba jugak, Si Ketua Penipu tu tampil dan menafikan perkara tersebut dengan mengatakan individu dalam video tu bukan dia.

Kata Si Ketua Penipu tu, orang dalam video tu muka macam dia, rupa macam dia, tapi bukan dia. Kan pelik tu? Siapa jadah pulak yang tuduh dia?

Lepas tu dia buat laporan Polis supaya Polis ambik tindakan terhadap orang yang dedahkan bahan lucah tu kepada orang awam. Tak pulak dia ambik tindakan saman.

Kenapa dia tak ambik tindakan saman sedangkan perkara tu jelas telah mengaibkan diri dia dan juga menjejaskan maruah keluarga dia? Kan heran tu?

Bayangkan la. Maruah dan imej diri sendiri serta kaum keluarga dia pun tak mampu nak dipertahankan. Inikan pulak dia nak diberikan amanah untuk jaga maruah Negara. Dah tentu jahanam jadinya nanti!!!
Kecoh juga hari ini dunia hiburan Malaysia apabila ada laporan yang menyebut seorang pengacara rancangan gossip popular serang wanita di pusat hiburan.
Menurut laporan akhbar hari ini, pengacara popular itu pernah juga berlakon dalam beberapa drama juga telemovie sebelum ini.
Mangsa yang berusia  sekitar 20-an cedera di kepala dan terpaksa dirawat di Hospital Ampang (HA) & spekulasi mula bertebaran yang mengatakan pengacara itu adalah Dira Abu Zahar, dari Melodi. - Sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan