Sabtu, 7 April 2012

HOME CONTACT Home » Politik » 5 orang saja hadir ceramah 5 orang saja hadir ceramah Hasan Ali di Nibong Tebal..


5 orang je yang datang ceramah Hasan Ali di Nibong Tebal? Biar betul beb... Tapi, itulah ceritanya kalau korang baca dalam blog-blog lembu Pakatan..

Maklumlah.., puak-puak tu mana tahu mengira beb.. Kalau Ostad dorang cakap 1+1 = 3.., confirm dorang percaya bulat-bulat.. Macam tu lah juga dengan isu agama, menonong je percaya apa yang penceramah PAS temberangkan..

Yang sebenarnya, ceramah Hasan Ali dan juga Ustaz Hafiz Nordin di Dataran Sungai Acheh, Nibong Tebal semalam telah berjaya menarik kehadiran lebih 5000 orang..

Sahabat blogger Anak Seberang telah melakukan tugas cemerlang apabila buat live coverage ceramah tu semalam. Terima Kasih kepada beliau yang menyumbangkan beberapa keping gambar ceramah tersebut..

Malam ni Hasan Ali akan berceramah pulak di kubu kuat PAS di Dun Permatang Pasir.. Khabarnya Salleh Man pun akan turun malam ni.. Sesapa yang ada berhampiran tu, jemputlah meramaikan majlis..

Sayangnya gua tak dapat hadir sebab berada di luar kawasan.. Nanti gua suruh staff gua tangkap gambar untuk dikongsikan bersama dengan korang ye..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan